måndag 4 januari 2010

2009 - 2010

Nu är det minst sagt 2010!
Så vad har hänt 2009 egentligen? Jo ungefär så här kan man sammanfatta det hela året i kort.

2009
, detta hände.

- Elias och jag firar nyår och 2 veckor i Gran Canaria.
- Firade min bror som fyllde 20 år.
- Spenderade en vecka med min familj nere i Stockholm och träffade kusin Linn.
- Jag lärde mig de 2 första lagrena på e Rubics cube
- Firade mormors 70års dag.
-Arbetade hela sommaren ( övertid ) på sidensjös korttidsboende.
- Jobbade som vikarie under hela hösten, strö dagar.
- Firade 1 år tillsammans med Elias den 6/6 2009
- Firade 1,5 år tillsammans med Elias den 6/12 2009
- Fyllde hela 19 år.
- Gick ner 3 kg under hösten.
- Beställde resa till Australien.
- Åkte mycke skoter
- Var i Arådalen med Elias familj och mosters familj.
- TOG STUDENTEN och gick ute med nöjda betyg!
- Köpt gym kort och börjat gymma.
- Åkte 1 mil på skidor för första gången tror jag tillsammans med nordviksbruttorna!
- Tagit hand om Benito´s Kennel
- Tagit körkortet!!
- Studerat biologi m.m på kolmorden med klassen
- Köpt studio tillsammans med Elias
- Firat ELias 21 år
- Varit på Studentbal tillsammans med Elias
- Fotat hundar på utställning
- Fotat kompisar
- Cyklat 2,5 mil tillsammans med Erik till morbor ( i ösande regn )
- Varit på 2 oförglömliga brandmansläger
- Rökdykt, blivit ytbergad, klippt bilar och massa mera
- Tittat på Rais Against live i Sthlm
- Blivit nominerad till årets Lion Lucia

Och mycket mycket mera!


2010, nu kommer jag!

Det känns som att det kan bli ett bra år trots allt.

Det är klart att jag har mål i mitt liv, det har nog alla och mål just för detta år är att:

- Ha kul i Australien, hitta jobb och verkligen njuta av tillfället.
- Gå ner x- antal kilo
- Gymma mer regelbundet då jag kommer tillbaka från Australien
- Hitta ett sommarjobb ev. och de skaligga närmre stan.
- Börja plugga till hösten?
- Börja äta nyttigare!

Så, smakprov på vad mitt år kan komma innehålla! :D

Hoppas att ni alla får en bra start på det nya året.

Längtar så!

Gott Nytt År
Anna

2 kommentarer:

Rebecca sa...

Jag tycker att du kan söka jobb på Willys till sommaren :D Och vi SKA köra hårt i vår på friskis!

Anna Fahlgren sa...

jaa, jag får ta och försöka göra deT:D
ABSOLUT, vi måste peppa hårt nu :D