söndag 31 januari 2010

Grattis Mamma


Igår var jag på jobbet 7-13, sedan bar det av till Elias kusin med flickvän i Umeå för middag, fika och pyssel i deras nya lägenhet. Vi hjälpe till med att montera upp 3 stycken bokhyllor, två med dörrar och en större utan! :D

Igår fyllde även mamma år, 45 år! Vi hade kalas med släkt idag och mamma hade lagat en jätte god kycklingwook med ris och sallad! MUMS och Elias bakade 18 muffins åt mig (eftersom jag jobbade och inte skulle hinna) så jag kunde dekorera dom :) Teamwork!
Jag har scrappat ihop ett födelsedagskort åt mamma också, så här ser det ut!
Har även scrappat lite andra kort :)

Cupcakes som de bjöds på!

/ Anna

3 kommentarer:

Anonym sa...

Bästaste kortet ever, tänx/Mamma

Anonym sa...

ps. cupcakeserna är precis lika goda som de ser ut!!!!!!:)

Anna Fahlgren sa...

Oho!
var så lite så :D
å tack igen! nästa gång blir det med kristyr och med kladd !:D