söndag 10 januari 2010

Jobbet

Jag har jobbat mitt pass för dagen, 14-21.30.
Jag gillar kvällar på ett sätt, det är lugnare då och man är inte så många i personalen och det blir inte så snurrigt, men om man jobbar dag känns det som att man har det bortgjort. Jobbar man kväll är hela dagen förstörd känns det som, man bara tänker " jag ska snart på jobbet, snart på jobbet" HUM! Det är IRRITERSAMT (som min förra klasskompis Linn sa :D ) att måsta tänka så och inte slappna av!
I morgon blir det ett till kvällspass, 16-21.30. Skönt när lönen kommer sedan då jag är i Australien! C:

4 kommentarer:

linn w sa...

haha! hömm. vem menar du? ;)

Anna Fahlgren sa...

hum.. ja vem linn? :D hahaha

linn sa...

hehe! tro inte ja säger de så mycke nu faktiskt, jag har blivit så arg på mig själv att ja säger det typ JÄMT ;)

Anna Fahlgren sa...

oh no linn, det som är så sött :D