onsdag 3 februari 2010

Bara 15 dagar kvar!

Det är svårt att förstå, jag tror inte jag har fått in i min hjärna ännu att vi åker snart!
Helt otroligt!

Tåget från Sundsvall - Stockholm går 10:08 den 18 Februari.

Sitter just nu och ska försöka få till min Mp3, ny musik behövs! Har inte bytt ut musiken sedan 2 år tillbaka :| aaah!
Har också packat upp allt på bordet i vardagsrummet för att se vad som saknas och så. Det är svårt att packa tycker jag! Vad ska man HA med sig på en sådan här resa! Kommer säkert ta med mig något helt onödigt och säkert glömma något viktigt, men oftast har allt en lösning.

Jag gick i samma handbollslag som en tjej som heter Anna-Klara Nillson. Hon och hennes pojkvän åker den 15 Februari.
Det känns jätte kul att man nästan åker samtidigt och har nog planer att träffas i Sydney!
Läs deras bloggar :
Daniel Klaar's
Anna- Klara Nilsson's ( har tyvärr inte skrivit ngt ännu men det lär komma när de väl åker)

1 kommentar:

Rebecca sa...

Visst är det jobbigt att hitta ny musik?! Jag har skitstora problem med det :P