tisdag 2 mars 2010

Har just nu inge tradlost internet sa vi kan inte anvada Elias Mini Laptop och lagga upp bilder men det ska bli ett inlagg iaf.

Vi ska idag ga till banken och fixa bankonto, elias ska titta efter nagot mobilt bredband, hitta frimarke sa jag kan posta ett brev, ga over bron ( !! :) ), ringa till oika jobb stallen!

Vi boer som sagt pa global backpackers, vi bor i ett rum med 6 personer men de ar bara vi och en annan kille som bor dar. Hela dagen igar gick vi om varandra och vi anade bara vem det var som bodde med oss men ingen aning egentligen. Det skulle visa sig pa kvallen men njee.. mitt i natten vaknade jag och sag att han hade lagt sig i sangen. Pa morgonen vid 9 tiden hade han inte vaknt och vi gick pa frukost, han sov vidare, nar vi atit frukost sa gick vi upp men da var han nere pa frukost, hahah! Att over en dag kan ga utan att traffa sin room mate! :P Lite komiskt, man delar rum men vet inte riktigt med vem. Haha!

Jag kan inte saga att detta ar ett topp stalle, vi betalar 23 aud/ person per natt. Det ar sunkigt, luktar lite, lite kryp i koket, smutsigt men...man vanjer sig pa nagot konstigt vis, tro jag. Det var det billigaste vi kunde hitta i Sydney, det ar svart att hitta billiga boenden, men och andra sidan sa far man nog de man betalar for man man skulle leta annu billigare.

Vi har tva natter kvar har och hoppas innan dess ha skaffat ett jobb so vi kan aka dit. Annars blir det mera Sydney.

Nu ska vi kila och utratta arenden!
Ha det bra, kramar.

( Kramar till dig lillScott om du laser detta, pigga pa dig ;) )

2 kommentarer:

Anonym sa...

Scott har inte tillgång till internet där han bor, men jag ska hälsa till honom från söstra/mamma

Rebecca sa...

Ja det gör vi! Haha! :P Jo den går väl hyffsat, jag kan typ bara träna 2 ggr i veckan så länge jag inte vet vad som är fel på knät, men snart vill jag vara igång med 3 ggr i veckan! Men det blir ingen konditionsträning i princip så ja - du kommer at täga mig :P
Tänkte tvinga med mig Kevvan i eftermiddag så jag får lite sällskap ;)

Hälsa Elias tillbaka!