torsdag 13 maj 2010

Sjuka?

Inatt vackte Elias mig och sa: Anna jag mar inte bra!
Han hade valdigt ont i magen och kande sig inte alls bra. Jag forsokte holla om han och klappa magen for han tyckte det hjalpte men jag somnade bara mitt i allt klappande!
Han madde lite daligt pa formiddagen men battre nu!
Dock kanner jag av halsen och kanner mig valdigt hangig.
Om vi mar dalig i natt, inge jobb i morogn.

Hoppas vi inte blir sjuka, ska forsoka hitta arbetssaker i morogn, saker som ska skickas hem och sa.
Se mer av Hervey Bay och vad det har att bjuda pa. Blir nog har hela helgen, far se.

Jobb picknick pa mandag blir egenbakta thekakor, marmelad och ost!:) yammie!\

See you!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Stackars er som inte mår bra.Hoppas verkligen att det inte blir långvarigt.Ät nåt som är vänligt mot magen ,inte så kryddat och inte vanlig mjölk heller om det är magis som härjar.Låt stomacken ta igen sig lite innan den får nån mjölk,så har jag hört i allafall.Krya på er Kram MaL

Unknown sa...

Huvva för att bli sjuk! Jag blev sjuk igårnatt när jag åkte hem från umeå jag med.. Mådde riktigt dåligt och fick stanna efter vägen.. Har inte kunnat äta nått och legat i sängen/soffan hela dan :/

Så typiskt när vi åker till stockholm imorrn :( jag hoppas bara jag blir pigg nog så jag kan flyga helikopter..

Krya på er! Kram

Frida sa...

Hej! Jag har märkt att du kikat in på min blogg, mycket roligt :o) Tänke nu bara skriva att jag har min första lilla frågestund på bloggen, så kika gärna in och fråga vad du vill, om du har lust! Förresten, jag har glömt att svara på din kommentar - förlåt! Det är bara att kika runt på internet efter smarriga bakrecept, har du bara torrjäst så kommer du långt! Det går att ersätta vanlig jäst med torrjäst i alla recept :) Kolla gärna in Leila Lindholms recept, hon är en bakgudinna! Ha en fortsatt fin dag!