måndag 3 maj 2010

Woodgate beach & Snake Downunder

Woodgate beach, nästan helt ensamma, lugnt och så vackert:)







V - Kärlek -V

Puss! :D

Igår, söndag tog våran chef oss ut till Woodgate beach! Helt underbar dag, vi började med att äta lunch. För mig blev det en hamburgare och Elias åt kyckling och pommes.
Vi tog sedan ett dopp, jätte fin strand, verkligen!

Skönt att se strand och vatten, sedan tog han oss till ena änden av stranden och på vägen dit såg vi 5 kängurur, det kryllar av dom i detta område. Så vi fotade dom, en hade unge i pungen :)

Elias tar kort på kängurun med en unge i pungen!Jag på stranden och plockar snäckor.


Hopp för min fina snäcka jag hitta :D


Bäbis crock!



Elias med orm och krokodil:D

Jag håller i en krokodil :)


4 kommentarer:

Unknown sa...

Jättefina bilder som alltid! :D Såg ut som ett riktigt mys-ställe det där :)

JAg vill oxå leka med ormar och krokodiler! :( Och se kängrur! :D

Anonym sa...

Vilka härliga foton och vilken underbar tillvaro ni har. Här hemma har våren äntligen kommit och en liten gullviva har stuckit upp i gräsmattan.
Ha en fortsatt fin tid Down under.
Kramar från
Ingalill och Gerhard

Anonym sa...

Bra mycket mysigare än spindel bilderna , bra lagom storlek på krokodilerna :) Dom verkar inte så skygga kängururna, är dom vana vid folk kanske? Ha det fortsatt bra Ma L

Anonym sa...

Ja de är inte varje dag man håller en krokodil kanske ;)

Va roligt med kängrur sådär:)

Hade bra
Alexander