måndag 14 juni 2010

möblerat

Ronnie undrade om vi hade någon idé om hur man kunde möblera i vardagsrummet, och visst kan man alltid försöka hjälpa tänka! Så här blev resultatet, även 2 nya tavlor slutade det med :) MYS!
De har även varit och köpt en till Kyl/Frys så vi ska få ha den, haha!


Impuls köpte en mp3 i helgen med, de hade tältförsäljning så jag passade på. Min fungerar inte och jag vill lyssna på talbok så det slutade med en Mp3 och högtalare till!
(Ingen speciell, bara simpel, får bli en KUNG i Hong Kong)


P.s. Vad tycker ni om det NYA BLOGG utseendet? D.s

6 kommentarer:

Daniel sa...

Jättefina bilder! Dom matchade nya blogg utseendet på nått vis ;) Bloggen känns mycket behagligare nu tycker jag :) Tummen upp!

Nu ska vi till sundsvall och jag ska bråka med Siba om min dator som dom endast rensat hårddisken på och inte fixat nått fel, 869kr vill dom tydligen ha för det.. inte okej!

Kram! Ma och Pa hälsar :)

Anonym sa...

Hej
Snygg möblering. Här hemma öser regnet ner men det behövs. Annars är allt under kontroll och vi väntar på värmen som kommer på onsdag enl. SMHI. Var rädd om er och NJUUUT!
Kramar från
Ingalill

Anonym sa...

Det blev ju bra med möblerna och er blogg har ett bra utseende. Det är ju som sandfärgat precis som man vill tro att ni har det i Australien :-)

Våra vänner i Fors köpte en husvagn med hennes föräldrar. Hobby La Vita Veneto, årsmodell 2010. Jättefin!De ska inviga den i helgen hemma hos oss, parkerad på garageinfarten!

Ha det så bra.
Kram

Kerstin, Per & Sara

Anna Fahlgren sa...

Daniel: Tack tack :D
Huvva, dumma datorer! Fick ni till det? Hälsa tillbaka.

Ingalill: Det regnar här med! Tråkigt ibland men det behövs här med! Det ska tydligen regna hela veckan här! :(
Ta hand om er! Kramar!

Kerstin:
Ja det blir lite mera liv i bloggen nu, tyckte det blev bra så jag med!
AAH, det blir nog kanon! Skulle vara kul att bygga om minibuss och åka europa runt!
KRAM

Anonym sa...

Ser trevligt ut det där vardagsrummet,tavlor kan piffa upp en vägg ,det märkte vi med då vi satte upp en ny tavla ovanför soffan. Sundsvall igår,fixade bänkskiva o fläkt till stugan,även gardiner, tyg och 2 kuddar till kökssoffan .Borrade hål i köksluckorna o fick dit andra handtag, Huga pirrigt att borra iluckorna !!Daniel satte fast el centralen. Ja det går väl frammåt :)Nu fattas bara sommarvädret.Ha det bra,Ta det lugnt bland avokadosarna. kram Ma L

Rebecca sa...

Det är den där mördarbacken uppe vid nordemans (eller vad dom heter som bor där nu :P)! Så jag tror att du menar samma som jag! Jag kommer inte att våga springa där igen, dessutom är den där backen så himla jobbig så det är ju lite avskräckande också.

Jag ser att nu har fått till det med stora bilder! Det blev ju kanon :)