onsdag 28 juli 2010

Nu var det ett bra tag sedan!

Hej!

Det var ett bra tag sedan jag skrev något här.
Har precis sett att jag fick tillbaka alla skatt dom jag betalade i Australien! Riktigt bra! Hoppas att Anna får sin med :)
Börjar verkligen kännas att vi är inne på de sista veckorna av jobb nu. Vi har funderat lite på hur vi ska resa vidare i Australien. Men allra viktigast med vilka vi ska resa. Förhoppningsvis så kommer vi kunna resa några veckor med Cath & Jess. Det skulle vara sjukt roligt att få göra något annat tillsammans än att bara jobba.
Anna kollade på campervans igår och det verkade riktigt lovande. Måste fixa ett litet planeringsmöte med dom under helgen :)

Nu ska jag gå och lägga mig en stund till, det regnade hela dagen igår så vi har en sen start idag då marken är för blöt och geggig för att man ska kunna köra cherrypickers på jobbet.

Ha det bra!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad roligt att du fått skatten tillbaka. Nu håller jag tummarna för att Anna ska få det med, annars är det ju "ojättvis". Ni längtar väl jättemycket till dess ni ska sluta jobba och börja se er om. Tycker ni har varit fantastiskt duktiga som jobbat så mycket som ni gjort, det är ju inte det lättsammaste jobbet för kroppen heller.
PS, vänta inte för länge med att boka till Bankok, finns ju risk att det blir dyrare.
Kram från Frösta

Anonym sa...

Det låter bra att du fått tillbaka pengarna. Håller tummarna att även Anna får sin del. Hälsa Anna att det är rea på stan - halva reapriset! Så vi fyndar och tjänar pengar! HiHi
Spännande att ni snart får börja att se er om i landet och får lite semester. Ni har jobbat otroligt mycket!

Hälsa ANNApanna

Kram från Kerstin, Per & Sara

Anonym sa...

Det var ju roligt att du fått din skatteåterbäring. Anna får väl sin också,alldeles snart. Hoppas det ordnar sig med hyra av Van, o sällskap.Ser fram emot att höra er resplan sen. Nu är vi hemma från stugan,känns ok men lite att ta reda på här hemma ser jag !Tur semestern inte är slut :) Kram MaL o.PaP