söndag 25 juli 2010

Shrek 4 och marknad

Hej!
I torsdags så fick vi presenter av Ronnie och Rob, ett armband och en ängel till mig, en buddah till Elias och en gemensam kookaburra ask. Så gulligt!

I helgen hade vi en ledig dag, söndag. Det var på grund av en stor kultur marknad i Childers.
Så, våra kompisar ifrån Wales kom efter jobbet i lördags. Vi fixade oss och for ut på 3D bio, Shrek 4. Så otroligt rolig film. Spelade kort och pratade på kvällen.

Lagade pannkaka i morse till frukost och åt det med sirap och glass, mums!
For vi till marknaden och där var det fullt med folk, olika matstånd och saker att köpa. Elias och jag köpte 4 armband var och en liten present till pappa.
På vägen hem stannade vi och tog en gooood glass och tittade på stranden vid piren.
Skön och rolig helg.
Sakerna de gav oss :)

Vi såg en kille gå förbi, en fotograf, bad han fota oss!
Meeeee
Jag med hatt??


Jag och våra koreanska kompisar Jenny (Jalhang), Ellie och Eric på marknaden.


Jag och Jenny, världens roligaste tjej!
Nere vid båthamnen i Hervey Bay, innan glassköp.Cath Jag och Jess, sååååå fina: D
E and I!


4 kommentarer:

Unknown sa...

Vad fin ni är hela bunten! :')
Härligt med lite ledighet emellanåt så ni kan ladda om lite :)
Vi har ju tyvärr missat skype dejten.. vi fick ganska fullt upp med att trivas med guldbröllop på Ådalen III och sedan i stugan :) Men vi får passa in en ny tid när det passar sig!

Åkte direkt från stugan till Hemköp och har jobbat från 15-23.15 nu och har precis äte lite nattmat. Imorrn har jag ett 24h-pass i Lo från 9.00mån-9.00tis och sedan börjar jag på hemköp kl 16 på tisdagen oxå.. sen på onsdag ska jag och Jonas till Ikea och shoppa flyttgrejer, sen jobbar jag hela kvällen och hela torsdagkväll också! Fullt upp nu.. :)

Men vänta nu.. vart tog Evelina vägen?... Oj, hon är visst kvar i stugan och trivs med Mamma och Pappa ;o

Nu ska jag tvärdäcka i sängen! Kram och Godnatt :)

(För övrigt så tycker ju jag och Evelina att Thailand verkar vara ett fint ställe! ;) )

Anonym sa...

Hejsan! Vad fina bilder. Roligt att se er. Imorgon åker jag, Per och Sara till Huddinge på årskontroll. Åter hemma på torsdag. Per är föräldraledig med Sara till den 30 aug. Jag har börjat jobba igen efter semestern. Den 23 aug börjar Sara i Husumskolan. Ha det så bra. Roligt att ni tjänar bra när ni jobbar så mycket.

Kram
Kerstin, Per & Sara

Pappa Peter sa...

Roligt att ni kan passa på att koppla av lite så att ni orkar med jobbet. Lena jag och Evelina har nyss ätit spaghetti och korv (mmmm. gott!)Vi kom hem från stugan duschade snabbt och drog in till Kramfors för att uträtta ärenden. Ikväll tänker vi bara lata oss o hoppas se nåt bra på TV. Imorrn blir det stugan igen. Uffe o Ninni kommer ut på onsdag. Då hoppas vi på bra väder o god fiskelycka!
På tal om det, Mikael o jag la ut nät På lördag och fick lite strömming, en sik o 3 fina öringar. Blev en perfekt söndagsmiddag.

Moraena sa...

Haha, ja, verkligen fina är ni, som alla andra har sagt. ;)

Kul med marknaden! Hoppas ni lever livet!