tisdag 10 augusti 2010

regn och paaaket!

Nu har vi haft en regnig dag vilket resulterade till en ledig dag. Den spenderades med vila. jag hade anda inte tankt aka in till jobbet pa grund av en ond hal. Maste ha fatt det fran mina daliga jobbarskor. Elias har tittat pa serier och jag har avbetat lite filmer.
Fixat sulor till skorna och en bok dar jag ska skriva fragor i, som en "Mina vanner bok". for folket pa farmen och de vi moter pa varan resa.

Det tutade och Elias gar ut och tittar, lasbil star pa garden och gissa vad?? ETT paket! Av Kerstin, Per och Sara! GOOODIS, mums pa det. Zoo, (elias blev mega glad for dom), gott och blandat, husvagnar, brio och annat gott!~
Mycket tacksamma och glada! hjalper oss bra nu i de sjukliga veckorna och sista spurten for jobbet. Fick ett paket av mamma har om dagen med sa nu overlever vi!

Kramar till er alla!

*Langtar saaaa tills vi borjar resa igen*

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad roligt att det gick så fort fram för vårat paket. Skickade det i torsdags! Ja vi ville skicka lite godsaker innan ni lämnar er fasta adress. Såg du recepten i paketet?
Imorgon ska vi till din "lillebror" Erik - nästan 2 m lång! Då ska vi fira hans 18 årsdag. Hörde att ni skickat ett paket till honom. Kram
från Kerstin

Per & Sara hälsar från sängarna där de ligger och snarkar