onsdag 10 november 2010

Igår kväll var vi alla lite nere på grund av att mamma tappat sitt minneskort till kameran. Hon hade nyligen bytt ut det för att det var fullt och stoppat det i kamerafodralet. Så, när vi satt på restaurangen igår kväll och märkte att det var borta for vi genast hem för att leta.
Räknade ut att hon måste ha tappat det under vistelsen på stranden!
Puh, ja sa hela tiden att vi måste åka tillbaka och leta i morgon, ge det en chans!

Så idag for vi tillbaka till stranden för att leta. Vi tänkte, om den ska vara någonstans så måste den vara på gräsplätten som väskan stått på MEN nej!

Jag började leta i sanden, går tre steg framåt, vänder sedan höger. Tro ni inte på F*N att den sticker upp lite i sanden där? Att jag skulle lyckas hitta den där! I den mjuka sanden där folk går! Tur den stod upp så jag kunde se den!
Jag sa, Ja HITTA den och mamma TJÖÖÖÖÖÖT av lycka!
Alla bilder sedan vi kom till Thailand var åter!



- Posted tusing BlogPress from my iPhone

7 kommentarer:

livetoday - 52 kilo sa...

ABSOLUT! jag ska skriva om det så fort som möjligt :D hihi

Rebecca sa...

Awesome! Fy vad jobbigt om det hade försvunnit.

Anonym sa...

Vilken lycka! TACK dottra mi!

livetoday - 52 kilo sa...

taaack :) ja det var sjukt sjukt :)

Anonym sa...

Förvånad neeeeeeeeeeeeej

Anonym sa...

Oh vilken tur och lycka att du fann minneskortet!

Kram

Kerstin

Frida sa...

det var den också :D