måndag 14 februari 2011

Alla hjärtans dag

Glad alla hjärtans dag!

Ja, som nog de flesta vet om är det den 14 februari, alla hjärtans dag.
Många tycker det är en överdriven dag och andra älskar den.
Jag står nog mitt emellan.
Alla dagar är en betydelsefull dag tillsammans med den man gillar.

I år tänkte jag, varför ska vi behöva ge varandra saker?
Det gjorde vi förra året och året innan det...
och det är inte det som är det som betyder mest,
det är ju att jag få vara med just Elias som är det allra bästa.
Så, det blev en tårta i år, som är hembakad,
allt är bakat själv som vi ska dela med oss av till familj!
Ett litet tecken på kärlek.
Denna dag bör riktas mot alla andra man ha kär,
men som man kanske inte visar det för så ofta,
som familj och vänner!



Bild på min tårta som jag har gjort färdig idag.
Fyllning: vanilj o choklad créme, marsán och jordgubbssylt.
Dekoration: SP
Kant: Grädde


Mer bilder kommer ikväll då vi ska mumsa i oss den:)


2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha en fin allahjärtans dag du duktiga tjej. Vilken fin tårta.
Var rädd om dig och krama om din
älskling.
Kramar från
Ingalill

Sandra siljeholm sa...

Gud vilken fin tårta!:) Ha de bra idag!