lördag 19 februari 2011

Bihålor gjorde tandläkare 740kr rikare

Nu sitter jag och försöker med inlämningsuppgiften jag har på kursen Digitala bilder, det har gått lite bättre än innan men ej klar!

I torsdags hade jag ont i en tand, eller jag trodde det var en tand, så jag ringde och fick komma in till mina bästa vänner, tandläkaren. Dom såg inge fel och de beslutade sig att bara slipa till tanden som jag trodde jag hade ont i och se om de skulle hjälpa mot värken. Icke, och där blev de 740 kr rikare!
Hade fortfarande ont i fredagskväll och kom på att de kanske var bihålorna?!
Efter 80 min i telefonkö klockan 6 på kvällen till rådgivningen fick jag rådgivning att använda nässpray.

Hoppas att det ska gå över snart, jag måste smyga fram för annars känns de som det ska lossna inne i munnen. Växlar jag i bilen och donkar armbågen i sätet smäller de till! PUH

Inga kommentarer: