fredag 4 februari 2011

städningsfynd

Igår sa jag till Elias,
"I morgon ska jag ta vara på dagen, inte bara sitta"
Så blev det också, vaknade vid nio, åt frukost och sedan gick jag ut och skottade snö.
Tog sedan kort på en söt liten hackspett innan jag gick in för att städa uppe i hallen. Städade sedan ur hela klädkammaren uppe, rensade ut jackor och ordnade med kartonger och skor. Från att inte ens kunna stå på en cm golvyta till att kunna stå där fritt!
Dessutom hittar man jackor som använts någon enstaka gång som passar perfekt och man blir överlycklig åt detta fynd! (Jackan var i grund och botten inte min så jag har inte glömt att jag ägt en sådan jacka, fyndade från urväxta kläder av bröderna.)
Tog en promenad med Scott, torkade inne på toan och rengjorde där.
Fixade timer till brors fönsterlampa.
Tog en dusch och nu sitter jag här och undrar vad för något jag ska göra nu?!?
Kanske sortera min hundratals knappar jag köpte?

Ja en ganska bra fredag i alla fall!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hard work but good work!/ Mor