torsdag 17 mars 2011

Igår strosade vi på stan, först gick jag en stund själv och då köpte jag färgpasta till bakning, en typ kofta i midjestorlek för sommaren och vykort.
Shane kom sedan in till stan och ville mötas upp, vi gick och tittade på konst flera timmar. Ganska intressant och jag hittade två favorit konstnärer.
Skrattade en massor som vi gjort de andra dagarna, man hör fel, ser folk göra roliga saker, fotar roliga bilder och bara... har kul!

På kvällen såg vi två filmer, mina magiska fingrar fick till det! Jag och Shane gick sedan ut i kylan fö att gå upp på Stockholms stads högsta punkt. Fin utsikt på kvällen och vi strosade bara längs vattnet sedan och pratade. Kallt så vi for hem tillslut och drack varm oboy och tittade på flickan som lekte med elden. Såg dock inte slutet, blev sent och dvd.n ville stanna lite nu och då så gav upp tillslut.

Idag vet jag inte vad som ska göras..
Tåget hem går vid nio tiden.
Kram

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: