torsdag 14 april 2011

Igår besökte Jillian mig i tv.n och körde totalt slut på mig! Ökade till nivå 2, fy jag ångrar det!
Idag efter jobbet cyklade jag förbi Höglandsjön och tog ett varv med joggning! Skönt, våren är här och man kan cykla och det går att jogga även fast klockan är strax efter nio!
I morgon jobbar jag igen, 8.15-13.15! Efter det blir det snabbt hem för att göra sugarpaste till Saras tårta och bygga ihop alla lager och lägga till fyllningarna!
Klockan 17.00 ska jag och Elias gå och äta Italiens buffé på varvsberget. Jag fick ett presentkort av Anders i födelsedagspresent:)
20.45 är det bio och vi ska se Hur många lingon finns det i världen:)

Ciao!


- Posted using BlogPress from my iPhon

1 kommentar:

Anonym sa...

Låter som en fullspäckad dag!!Hoppas mat smakar gott och att bion är bra!!
Eva