onsdag 23 december 2009

Dagen före doppar dagen



Dan före doppar dagen, jag längtar såååå tills i morgon. Det är absolut den mysigaste stunden på hela året, när man får vara med familj och släkt samlade, öppna paket, dricka glögg, äta julmat och allt sådant!
Undra vad jag ska få i julklapp, jag är så nyfiken av mig så det är hemskt! Ena saken jag ska få av Elias vet jag i alla fall vad det är för den valde jag ut själv, de får ni se bild på i morgon.

Idag har vi varit ute en sväng och fotat den vackra snön, bytt ett paket med varandra och haft mys, vi spelade fia med knuff men det gick inte så bra för mig kan jag säga, tråkigt hahah men grattis till dig Elias!

Mamma konstaterade för mig idag att jag borde städa mitt rum, och jag håller med hon fullständigt och kan itne gör något annat än att börja städa då jag kommer hem! Så, då var de sagt och då måste jag BARA GÖRA det med, har du inte några bra städtips så det blir roligare och städa, och framförallt att det går snabbt? TIPSA MIG!

Det kommer några bilder från fotandet idag!


Inga kommentarer: