torsdag 24 december 2009

Efter 12!

Ja, nu kan man säga att det är jul, jul jul! GOD JUL till er alla!
Så, hoppas att ni alla får fina paket i morgon, jag är så spänd över att höra vad min svärmor kommer att tycka om väskan jag sytt till henne. Det är en jeans väska med inner foder och innerficka samt nyckelhållare. Gjorde även hennes namn och en blomma på utsidan av väskan. Det är även ytterfickor på båda sidor av väskan och jag använde rumpans bakfickor till väskans sidor, det blev jätte bra faktiskt.
Gjorde en tidigare åt mig själv men i mjukare tyg och denna med jeans kan jag säga blev så mycket bättre!

Jag vet till 99,9% att svärmor inte kommer att kolla på bloggen så jag lägger upp bild på hur den ser ut!
Hoppas ni nu blir nöjda med alla paket och att tomten besöker även er!
Julkramar!




Anna

Inga kommentarer: