fredag 25 december 2009

Jag är helt nöjd!



Jag har säkert glömt saker men jag har gjort mitt bästa för att fått med allt på ett kort!

Jag fick av:
Elias: En klocka i svart, scrapbookingskärarunderlägg, en skär kniv, datorrengörings gummi, kluris kub, putsduk scrapbooking sak som man kan göra egna klistermärken!
Per, Kerstin och Sara: Pengar, det stora vita skrivblocket, handduk med broderat namn på, 4 små handdukar, en ängel som sara gjort
Mamma och pappa: strumpor, fina kökshanddukar, sött förkläde, au dollar, pengar, Sverigeflagga som ska på campingväskan
Mormor: Kokbok, kakfat, pengar, bestick i alla sorter, en broderad jultavla som inte är i bild.
Farmor och farfar: Handdukar grönaktiga, hårspray, pengar
Lena och peter: Bodylotion och shower LdB, minihandduk och garnnystan till en sjal.
Erik: Pengar
Anders: Mikrofiberhandduk som jag ska ha med till Australien, lätt och torkar sabbt och en spoork ( kniv, sked och gaffel i ett )
( Lilla jul )Momma och morfar: Pengar, campingryggsäck, hårfön, trosor + annat jag inte minns:P
( Lilla jul inte i bild)Linn: Halsband och hårband


Helnöjd, kan inte få bättre Julafton, tack till er alla ni är guld värd! Kram

Inga kommentarer: