måndag 22 februari 2010

HKIA - väntan Sydney!

Elias här!
Nu sitter vi på Hong Kong International Airport och väntar på planet. Klockan är 02.48 just nu. 6h kvar till take off! :(

Anna ligger och sover, hon vaknar ibland och grymtar att hon fryser :P
Jag börjar bli rätt trött nu, kommer på mig själv med att irritera mig på att det är så mycket folk som loggar in och ut på msn.... Vad fan gör ni uppe hinner jag tänka innan jag inser att ni där hemma knappt ätit middag. Suck.... Slänger upp lite bilder och sedan packar jag ihop och försöker sova!





Intressant.... Tro vad dom skulle säga i charkuteriet på Ica Rosen om man skulle ha den där tekniken då man arbeter (syftar på den härliga ciggen han har i munnen)





Någon slags tempel i Wan Chai.







Min fina lilla dator! :D HP Mini 5102 :D






Dom underliga våfflorna. Jätte goda!






Anna

1 kommentar:

Unknown sa...

Haha, jadu, i Sverige hade väl Media löpt amok om de hade skurit köttet på dette viset på Ica Rosen :D
Hoppas ni har det bra down under. Ta't lugnt och tänk på det Lena sagt om hur ni ska skaka kläder och skor ;)