måndag 22 februari 2010

Mera HK

Haha hej! Nu är jag vaken och Elias sover, ni vet, vi jobbar i skift!
Ska slänga upp lite fler bilder, det är så mycket som man vill visa :)



Ja ni, detta är vad Mithila bjöd på, haha! Det var många i HK som gillar detta, det är The med mjölk och små pluttar av gele i botten, jag gillade inte de direkt men gillar inte massa klumpar i de man ska dricka! Haha och de smakade ingenting :)
Tyckte gitarren men hjärtan passade DANIEL bra ;D
Det har nyligen varit Nyår i HK så det är pynt överallt! Det är tigerns år i år, så det finna tigrar lite var stans, men roligast av allt är att de bytt ut alla skyltdockors huvuden till tiger ansikten :D


Hong Kong by night, :)


Jag på Hong Kongs flygplats, som inte alls är LITEN!


Jag utanför en byggnad som tillhörde Space Museeum, :)
Mithila fick självklart souvenirer efter att ha guidat oss, haha! Det där + en glaslykta!:)
Vi köpte 3 bakelser för 10 kronor, Betyg +++ av +++++. Haha den gula var en ägg kaka, jag kan LOVA att den smakade ägg. (:
Det ända men såg var svarta huvuden :)


Klockan 08.55 går vårat plan till Australien, woho!

4 kommentarer:

Unknown sa...

ÅÅÅH JAG VILL OXÅ!!!! :( :D:D

Väntar mig en fin gitarr med hjärtan på nu när ni kommer hem! ;) haha :D kram på er!!!

Rebecca sa...

Ja just ni backpackar! Då kan jag förstå att du vill ha en lätt väska :P Hoppas att flyget till Australien går bra! :)

linn winther sa...

riktigt kul och få läsa och se bilder och få veta va ni ha för er :) ja vill också. kunde ni inte ha tage me er mig i väskan?

Anna Fahlgren sa...

Daniel, de är klart :D hahaha! KOMSI KOMSI och backpacka med oss då:D