lördag 20 februari 2010

In Hong Kong

Hej! Jag slanger in ett snabbt meddelande fran en gratis dator.
Resan gick bra, en pojke spydde bakom oss och jag var radd for att de skulle krypa mellan saterna bara, hahah.
Forst nar vi kom fram till boendet trodde vi att vi hade hamnat bland varldens slum, valdigt ratigt och sa men rummet ar ganska okej ialla fall.
Vaskan min gick sonder pa planet, spannet krissades och ska ble ersatt idag, men en gubbe ringe och babbalade jatte lange sa det lar bli dyrt nar man far se i morgon vad de kostade att ta emot de dar samtalet. Lika dyrt som spannet skulle kosta formodligen.

Nu ar vi pa centralen och vantar pa att varan guide ska komma och vis ka ut och fota och sa. I morse till frukost att vi nagon konstig macka man skulle varma i micron, fr[n 7eleven. Min var skinka och agg, elias ng konstigt kott. Min smakade faktiskt bra men jag tyckte inte riktigt elias var lika god. Mitt brod var sott! Och en coca cola, de va frukosten :) Frukosten kostade oss cirka 10 kr var.

Taget vi tog, tva stationer kostade 7 kronor! BILLIGT!
Nu har guiden kommit sa ska ta och ga nu!
Ha det bra, ska se om jag hittar en dator sa vi kan fa in nagra bilder. :)
Kramar till er alla!

1 kommentar:

Ingela sa...

Men Anna! Hur är det med stavningen egentligen? Så där stavar vi inte i Sverige! Haha, nä jag skojar bara.. ha det bra