torsdag 18 februari 2010

3h 8min..

Sitter här hemma å funderar på vad man har glömt, funderar på om det spelar någon roll egentligen :P
Min väska väger bly, har nog för mycket av allt med mig. Det visar sig, och är det så är det ju bara att banta ner den då man upptäcker det :D

Nu ska jag äta sista frukosten hemma på ett bra tag, spännande ^^
Nu lär det inte bli några inlägg förrän vi kommit till Hong Kong.
När vi kommer dit ska jag ringa till Mithila så ska hon vara med oss någon dag! Perfekt!

Vi ses
-Elias

1 kommentar:

Anonym sa...

Verkar som ni slapp förseningar, tåget kom med bara några minuters försening och vad jag kunde se så kom ni vidare både till London och Hongkong on time. Känns great att ni får en inhemsk guide under er vistelse i HongKong. Vilken upplevelse ni får! Det är ni väl värda mina "små barn":)Kärlek till er!!/ Mamma Eva
ps Anders har smsat att han kommit fram till Vegas, så allt OK