måndag 15 februari 2010

Så blev det..

Eftersom jag och Elias inte kunde vara med varandra den 14/ 2 så firade vi alla hjärtans dag i torsdags.
Mös framför tv.n och jag fick detta av Elias : )








Och jag gav honom gele-hjärtan, påse med rostade och saltade solrosfrön och detta album, ett album där han ska sätta in minnen.
På texten står det : All those memories we are going to spend together, we now can save forever. Never let you go!
Har satt in bild från utlandet och sedan biljetterna från resan... ska sätta in biobiljetter också :D

3 kommentarer:

Caroline Åkerman sa...

Vad gulliga ni är med varandra :D Hoppas ni nu får en underbar upplevelse tillsammans! Många kramar!

Rebecca sa...

Cute!
Anna vet du vad jag gjorde på F&S idag?! Jag tränade chins! Alltså när man lyfter sig själv... Dock hoppade jag upp och sänkte mig sakta ner, men jag kände mig modig när jag ställde mig där ;D

Rebecca sa...

Hahah! Gör det så får vi tävla om vem som först kan göra en riktig ;)