onsdag 17 februari 2010

15 h 18 min...

Om 15 timmar och 18 minuter går vårat tåg till Arlanda från Sundsvall!
Min väska väger 9,8kg och handbagaget väger ännu bara 3 kg! Har minimerat kameran med all utrustning så mycket det gått, lämnat väska, objektiv, batterigrepp och massa annan utrustning hemma! Har några linnen, bara 1 tunna jeans, 3 shorts, necessär, bikini, en resehandduk så den är liten, reselakan, sandaler, bh, sedan är det inte så mycket mera... lite plåster bara! : )

Känns spännande att besöka Hong Kong, blir verkligen tight med att hinna se saker med tanke på att det bara är 2 hel dagar. Tur Elias har skaffat en guide i Hong Kong till oss så vi kan få hjälp av henne! ;)
Kärlek till alla här hemma!
Familj, SCOTT (L) , vänner och allt!
Vi kommer åter någon gång... :)

3 kommentarer:

Ingela sa...

Ha det så bra nu båda två och glöm inte att ni ska hem igen.. :-)

Kram/ Ingela

Rebecca sa...

Tusan vad lätt du har packat :D Eller får den bara väga 10 kg? När jag åkte till thailand var det 15 kg, jag klarade mig som tur var! :P

Ha det superduperbra på andra sidan jorden, jag kommer att följa eran blogg :)

Moraena sa...

Hej Anna! Klart jag kommer ihåg dig! :D Jag visste inte riktigt hur jag skulle svara på din kommentar på min blogg, så det fick helt enkelt bli att kommentera din! ;) Åh vad roligt att stanna till i HK, det hade jag också velat göra, men jag kom på det lite för sent så det blev för dyrt att boka om... Det vore jättekul att ses! Troligen kommer jag vara i Brisbane en tid framöver, men du kan bli vän med mig på Facebook eller maila mig på moraena@gmail.com så kan vi byta nummer och styra upp något! :) Hoppas resan går bra! kram Anna!