torsdag 1 april 2010

26,700 steg under en dag på stan...

Stegräknaren visar: 26,529 steg och Elias rekomenderade mig att köpa ..nya thongs, alltså flip flops idag . Jag går med hälen och trampdynan direkt på asfalten nästan.... Haha! Så de nya fina bruna var ett bra köp idag :D

Mamma, morgonstund har guld i mun ibland. Kortet taget cirka 6 på morgonen på jobbet, taget med mobilkameran.
Ett kryp som helt plötsligt hoppade upp på spegeln på toan. Den var minst sagt inte liten, lika långt som mitt långfinger! Den hoppade ganska roligt med, den får heta Daniel, Daniel är rolig :D
En Wallaby som vi såg på Gratis Zoot här i Bundaberg. Det var kul med gratis zoo nog för att de inte var så mycket.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Daniel! Du får ta det som en stooor komplimang att Anna döper ett kryp efter dig. För som du redan vet, så förutom Elias tycker Anna mest om kryp, skalbaggar och andra mystiska djur:)

Anonym sa...

ps.hälsar mor Eva

Anonym sa...

Jag känner igen den där killen på spegeln, tror jag ! Han heter Benjamin .... Benjamin Syrsa :) Finns inte Pizza eller Kebab eller nån liten restaurang ni kan fira Påsk på??Ni har ju semester i ett par dar :)Ma L

Unknown sa...

Wohoo vilken ära!! :D

Anna Fahlgren sa...

hahaha ja Daniel du ska känna dig stolt nu! :D Haha!

Ja Lena, det där lät som en bra idé, nu blev vi sugen på att gå ut och äta :D haha, mums :D

KRAMAR

Anonym sa...

Walk a mile in my shoes, walk a mile in my shoes, lalalala