torsdag 22 april 2010

Mardröm

Min mardröm, huvva!
Ja, jag drömde att Elias gjorde slut med mig här på resan, att han lämnade mig ensam och gick till en annan, jag blev hämtad av mamma och pappa. De fattade inget och mormor grinade när jag berättade det för henne. Jag visste inte om jag skulle ringa och säga något till Lena och Peter... och sedan vaknade jag.
Jag kände att jag hade Elias bakom mig, vände mig om, ruskade och ruskade på Elias och sa att jag drömde att han gjorde slut. Han sa nej nej, de ska jag inte gumman. Haha jag fick lov att fråga om vi hade det bra och att allt var okej!!! Allt är kanon och underbart, förstår inte varför jag drömde det, konstigt!

Elias fick lov att hålla om mig hela tiden, stackarn, väckte honom klockan 2 på natten!

Tack Elias för att du finns för mig, Puss!

1 kommentar:

Anonym sa...

Men usch då vilken mardröm! Tur att du vaknade till en bättre verklighet:)Du känner nog lite otrygghet och hemlängtan längst ner i ryggsäcken,tror jag:)Men du får ringa till oss vilken tid som helst,det vet du väl:) Familjekram till er från oss Ma L