onsdag 2 juni 2010

Dagens händelser.

Jag och Anna inledde dagen med att skynda oss ner till en sjö som ligger på farmen för att försöka få den härliga morgonen med på bild, inte det lättaste utan stativ kan tilläggas.

Bilden är en reflektion i vattnet :)

Jag och Cath hittade en spindel som vi tog lite kort på. Det är en Wolf-spider, som vi döpte till Sid. Han va stor och fräsig ^^


Jess vill absolut ha en bild på henne och en Cain Toad så det ordnade vi ju naturligtvis :D

Jess och Sid :)


Allt för idag kommer kanske mera imorgon :P

//Elias

3 kommentarer:

Anonym sa...

Lova att inte ta med hem Sid. Han kan ni få behålla där borta. Snygg på bild var han dock! Tjusig morgonbild blev det också. Ha det så bra.
Kram på er

/Kerstin

Sandra sa...

Tack för kommentaren på bilderna! Dock tagit med en vanlig mobilkamera men jag blev nöjd ändå;)
Jag läser just nu matte b på komvux då jag inte klarade den kursen på nordvik. Sen skall jag plugga till hösten i Umeå och även mattias^^ Så vi flyttar till en trea på 65 kvadrat den 1 juli i Umeå såklart^^

Kram

Unknown sa...

Underbara bilder som alltid! :')