tisdag 19 oktober 2010

Bilder

Förra veckan besökte vi The Peak, även kallas Victoria Peak!


Vi tog The Tram upp för berget, kändes som att man vilken sekund som helst skulle åka baklänges ner igen för de var så brant!


Utsikten:)


We Two!


Min mat, mums!


Elias Goa middag:)


Idag besökte vi The Big Buddha och tog linbana upp dit!





Högt! Och ganska fort åkte de!


Glas som golv hade vi med:) syns inte på bilden dock men oroa er inte, vi har bilder på det!





På väg upp till den gigantiska tunga brons buddhan!








Vattenpaous!


Tempel!


Erik är det du eller ser jag fel!? Hoho:)






Haha Elias tog kort påmig då jag klagar över att när jag dricker försvinner det så lite fast än jag tycker jag dricker mycket:) haha

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Anonym sa...

Får svindel bara jag tittar på era bilder,men vackert :) MaL

Josefine sa...

jo men precis :) uppleva saker innan men trycker ut ett liv :)